Reklama, marketing, obchod
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál.Založenie e-shopu dnes trvá pár minút. Doslova. No po naštartovaní e-shopu starosti len začínajú. Logistika, sklady,...
Dostupnosť:
na sklade
Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom
Zarábať na internete sa dá poctivo, bez klamstiev a zavádzania. V knihe Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom sa dozviete, ako vybudovať úspešný zarábajúci online projekt. Celá kniha je koncipovaná pre úplného začiatočníka. Stojí za ňou affiliate sieť Dognet, ktorá na Slovensku, v Čechách a v ďalších európskych krajinách prevádzkuje...
Dostupnosť:
na sklade
123 tipov pre online a affiliate marketing
Niekedy vás a váš projekt vie posunúť jednoduchý tip, často stačí jedna veta a otvorí sa nový vesmír. O správnych tipoch a nápadoch je celé úspešné podnikanie. Preto sme dali dohromady 51 profesionálov z oblasti online reklamy a marketingu s jasným cieľom a zadaním: Spísať najlepších 123 tipov pre online...
Dostupnosť:
na sklade
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej...
Dostupnosť:
na sklade
Chování spotřebitele při nákupu potravin
Predkladaná publikácia prináša mnoho poznatkov o správaní spotřebitelův Slovenskej republike v porovnaní so napr situáciou v susednom slovenskú. Vznikla nazákladě dlhodobých prieskumov autorského kolektívu a získané výsledkymohou veľmi dobre rozšíriť čitateľom obzory o zmenách v správaní našich spotrebiteľov, čo potom môžu využiť k svojim komerčným cieľom.
Dostupnosť:
na sklade
Neznáme príbehy úspešných značiek
Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára? Ako je možné, že Pepsi...
Posielame
do 3 pracovných dní
Projektové riadenie
Predstavte si, že sa potrebujete rýchlo naučiť riadiť projekty a chcete sa učiť od manažérov z praxe. Preto navštívite niekoľko desiatok úspešných firiem, stretnete sa s tými najskúsenejšími projektovými manažérmi a oni sú ochotní, len tak, vám odovzdať svoje dlhoročné skúsenosti formou jednoduchých tipov, trikov, návodov a odporúčaní. Tak presne...
Posielame
do 3 pracovných dní
Digitálny marketing 2. vydanie
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho...
Posielame
do 7 dní
Kupte si zpátky svůj čas - Vysvoboďte se, vyskočte z kolotoče povinností a vybudujte své
Podnikání je plné výzev a jednou z nich je i fakt, že pokud chcete svou firmu rychle a stabilně rozšířit, budete potřebovat efektivně pracovat se svým časem. Nemusíte ho do práce vkládat více, právě naopak. Potřebujete ho investovat chytře, a vytvořit si tak volnost, která vám umožní se věnovat tomu...
Posielame
do 5 pracovných dní
Marketing 6.0
Marketingové prostředí se proměňuje prakticky každý den. Zíkejte náskok před ostatními, využijte současné technologie k uspokojení potřeb zákazníků, které se také dramaticky mění, a to nejen díky generacím Z a Alfa. Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
Posielame
do 5 pracovných dní
Môj ženský biznis na Instagrame
“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať žena len podnikaním....
Posielame
do 3 pracovných dní
Čas rozhoduje
Už sú to dekády, čo Rajan Suri vydal svoju prvú prelomovú knihu Quick Response Manufacturing. Inovatívne princípy QRM boli odvtedy overené s pôsobivými výsledkami v mnohých malých i veľkých podnikoch naprieč rôznymi odvetviami priemyslu. Kľúčové princípy QRM zostali nezmenené, po desaťročiach vzdelávania a QRM workshopov pre top manažment.
Suri vyvinul jasnú,...
Posielame
do 3 pracovných dní
Viete čo kupujete? A čo jete?
Do supermarketov chodíme skoro všetci. Ale medzi vysokými a nízkymi cenami a našej túžbe po dobrých potravinách už neplatí to, čo sme si vždy mysleli. Lebo lacné nie je zlé a drahé nie je dobré. Lebo právny stav v potravinárstve EÚ štátov je priateľský k supermarketom a nepriateľský k spotrebiteľom....
Posielame
do 3 pracovných dní
Beskydská cesta k úspěchu
Kniha nabízí inspiraci nejen pro trenéry sportovních oddílů, organizátory činnosti různých spolků, ale i pro podnikatele a manažery, kteří chtějí svoji aktivitu povznést na vyšší úroveň. Hlavní část obsahuje principy, které přivedly šachový oddíl lokálního významu až na vrcholnou celostátní úroveň. Dočtete se o principech, jak dosáhnout špičkové organizace, jak...
Posielame
do 3 pracovných dní
Marketingový manažment
Kniha sa venuje prieniku medzi tradičným marketingom, tvorbou hodnoty pre zákazníka a procesmi v marketingovej činnosti firiem. Od dynamiky podnikového prostredia cez diagnostiku, modifikáciu tradičných nástrojov a metód marketingového manažmentu s presahom až k moderným inteligentným systémom a umelej inteligencii, bez ktorých nie je možné vykonávať súčasnú marketingovú prax. Umožňujú marketingovým manažérom flexibilne reagovať na...
Posielame
do 7 dní
AI Marketing Playbook
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů.
Posielame
do 5 pracovných dní
Dilema Inovatora
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmámClayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove z Intelu ju kedysi vyhlásil za...
Posielame
do 3 pracovných dní
Jak na marketingovou komunikaci
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy.
Posielame
do 5 pracovných dní
Marketing v praxi
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici.Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového podcastu na Slovensku, Levosphere - Marketing v praxi.Prináša rozhovory s marketingovými profesionálmi a majiteľmi lokálnych značiek. Ich...
Posielame
do 3 pracovných dní
Nadčasový produkt
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?Nadčasový, evergreen, kultovní... Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům,...
Posielame
do 5 pracovných dní
Specifika marketingu luxusních značek
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Posielame
do 7 dní
Biznis marketing
Individualizovaný marketingový prístup k biznis zákazníkom
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a...
Posielame
do 7 dní
Buď svou značkou
Autoři knihy Buď svou značkou nastartuíi Vaši osobni značku z nuly na sto. Vysvětli Vam, proč je budovani osobni značky důležite a kde a jak máte svůj brand budovat.
Posielame
do 3 pracovných dní
Budget Cut
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o...
Posielame
do 3 pracovných dní
Inovujte o 106
Na inovácie v priemyselných podnikoch akoby nezostával čas. V kolotoči operatívy, zadaní zákazníkov tlaku termínov... Inovačné procesy sú však pre udržanie konkurencieschopnosti a zdravý rast podniku kľúčové.
Ak vám to nefunguje ako má, položte si zásadnú otázku: Čo bráni inovovaniu v našej firme? Verím, že práve táto otázka môže byť pre...
Posielame
do 3 pracovných dní
Praktikum z marketingu služieb
Služba predstavuje komplexný pracovný výkon, v rámci ktorého je proces jej poskytovania charakterizovaný tvorbou a dodaním služby a výsledok poskytovania je zrkadlením cieľa, na ktorý je služba určená.
Zatiaľ čo proces je predmetom záujmu poskytovateľa, výsledok je predmetom záujmu zákazníka. Z uvedeného vyplývajú aj špecifiká jednotlivých úrovní služby z pohľadu daných...
Posielame
do 7 dní
Alchymie
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie....
Posielame
do 3 pracovných dní
Aplikovaný marketing
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia,...
Posielame
do 3 pracovných dní
Backstage Talks 5
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v...
Posielame
do 3 pracovných dní
Brand New Nova podoba značek
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým...
Posielame
do 3 pracovných dní