Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie

Reklamácie

Tím PreSkoly.sk sa neustále usiluje, aby boli všetky vaše objednávky vybavené vždy čo najrýchlejšie a bez ďalších komplikácií. V prípade, že však nebudete s našimi službami spokojní, možete sa na nás obrátiť s reklamáciou.

 

Všetky reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu, telefonicky alebo písomne. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim spolu so sprievodným reklamačným listom (opis závady alebo poškodenia osobou, ktorá tovar reklamuje) a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Záručná doba

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.


Preskoly.sk ručí zákazníkovi za:

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  4. priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak


Preskoly.sk nenesie zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (kuriér)
  2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  3. obsahovú náplň knihy oficiálne vydanú vydavateľom

Poškodený, alebo nekompletný tovar

V prípade, že Vám príde poškodený tovar, alebo tovar, ktorý bude nekompletný, je dôležité nám túto skutočnosť ohlásiť telefonicky, alebo mailom 48 hodín od prevzatia tovaru zákazníkom. Neskoršie nahlasovanie chybného, alebo nekompletného tovaru, Vám už nemusia byť uznané.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar, ktorý si u nás zakúpite, nám môžete bez udania dôvodu vrátiť v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 102/2014 Z.z.

Odstúpenie od zmluvy nám musíte oznámiť mailom, alebo písomne. Po doručení písomného oznámenia o odstúpení zmluvy Vás budeme kontaktovať telefonicky, alebo mailom, kde Vám následne oznámime ďalší postup. 

Odstúpenie od zmluvy nie je možné v prípadoch:

  • tovar je poškodený
  • pri knihách sa javia známky používania teda čítania, prípadne kopírovania
  • pri softwéroch, audio CD, video CD, či DVD, ak je tovar používaný, teda rozbalený z ochrannej fólie, v ktorej Vám bol tento tovar poslaný.
  • ak bol tovar objednaný na špeciálnu objednávku
  • v prípade poškodenia tovaru

 

Pre vrátenie tovaru (odstúpením od zmluvy) sa viac dozviete tu