Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Rodina, zdravie a medicína Ostatné

Obklopený idiotmi

od Thomas Erikson z vydavateľstva Branko Kocian - Vydav.Motýl dot 2019

13,90 € 9,91 €
Zľava: 29%

Obklopený idiotmi

od Thomas Erikson z vydavateľstva Branko Kocian - Vydav.Motýl dot 2019

Autor: Thomas Erikson
Vydavateľstvo: Branko Kocian - Vydav.Motýl
Rok vydania: 2019
EAN: 9788081641879
Počet strán: 280
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 135 x 205 mm
Žáner: Životná pomoc,psychológia
ISBN: 978-80-8164-187-9
Vydanie: 1
Predpredaj: titul vychádza 23.10.2019, po vydaní posielame zvyčajne do 3 pracovných dní
Bežná cena 13,90 €
Zľava: 29%
Naša cena 9,91 €

Viac o knihe Obklopený idiotmi (Thomas Erikson)

Vtipná príručka, ktorá zmení váš spôsob komunikácie s vašim šéfom, kolegom či dokonca manželom/manželkou.

 

Máte pocit, že všade stretávate samých idiotov? Vytáčajú vás ľudia a zdá sa vám, že ich reakciám a správaniu vôbec nerozumiete?


Prečo je komunikácia s určitými ľuďmi bezproblémová a iní sú ako chmuľovia?


Škandinávsky bestseller, z ktorého sa po celom svete predalo už milión kópií, vysvetľuje štyri základné typy ľudského správania, ktoré definujú spôsob komunikácie a vnímania ľudí okolo nás. Červení sú dominantní a panovační. Žltí sú sociálnejší a majú v sebe viac optimizmu.


Zelení sú zasa uvoľnení a kamarátski. No a modrí oplývajú analytickým myslením a presnosťou. Autor Thomas Erikson vám vtipným spôsobom vysvetlí, ako komunikovať s každým z nich.


Okrem toho sa veľa dozviete sami o sebe, z nadhľadu spoznáte svoje silné aj slabé stránky. Táto nadčasová metóda navždy zmení váš pohľad na ľudí okolo vás. Ak teda chcete pochopiť medziľudské vzťahy a komunikáciu, neváhajte a pustite sa do čítania.

 

Kniha Obklopený idiotmi patrí medzi svetové bestsellery v oblasti literatúry faktu a doteraz vyšla v 33 krajinách. Len vo Švédsku sa predalo viac ako 250 000 kópií a titul práve čaká na slovenských čitateľov.

 

Obsah knihy:

 

Predslov

Úvod

1. KAPITOLA

KOMUNIKÁCIA PREBIEHA PODĽA PRAVIDIEL POSLUCHÁČA 

2. KAPITOLA

PREČO SME TAKÍ, AKÍ SME? 

3. KAPITOLA

ÚVOD DO SYSTÉMU 

4. KAPITOLA

ČERVENÉ SPRÁVANIE 

5. KAPITOLA

ŽLTÉ SPRÁVANIE

6. KAPITOLA

ZELENÉ SPRÁVANIE

7. KAPITOLA

MODRÉ SPRÁVANIE

8. KAPITOLA

NEPRÍJEMNÁ DRUHÁ STRANA VECI

-ALEBO NIKTO NIE JE DOKONALÝ 

9. KAPITOLA

OSVOJOVANIE SI NOVÝCH VECÍ 

10. KAPITOLA

REČ TELA: PREČO? AKO KONÁME A PÔSOBÍME 

11. KAPITOLA

PRÍKLAD ZO SKUTOČNÉHO ŽIVOTA 

12. KAPITOLA

AKO SA PRISPÔSOBIŤ 

OBKLOPENÝ IDIOTMI
13. KAPITOLA

AKO PODAŤ ZLÉ SPRÁVY, PRETOŽE AJ POZITÍVNA KRITIKA JE LEN KRITIKA

14. KAPITOLA

KTO S KÝM DOBRE VYCHÁDZA A PREČO

15. KAPITOLA

PÍSOMNÁ KOMUNIKÁCIA

16. KAPITOLA

ČO NÁS NAJVIAC ROZČUĽUJE?

17. KAPITOLA

STRESOVÉ FAKTORY A ENERGETICKÉ HROZBY.

ČO JE VLASTNE STRES?

18. KAPITOLA

KRÁTKY POHĽAD DO DEJÍN

19. KAPITOLA

HLASY ZO SKUTOČNÉHO ŽIVOTA


Ukážka z knihy:


Predslov
Pred mnohými rokmi vytvorili Bili spolu so synom Dávidom revolučný softvérový systém založený na metóde DISC (dominance - dominancia, inducement - inšpirácia, submission - poslušnosť a compliance - ochota), ktorá opisuje komunikáciu a správanie medzi ľuďmi. Opierame sa o ňu aj v tejto knihe. Bili nás už, bohužiaľ, opustil, no ich spoločnosť TTI Success Insights naďalej vedie Dávid. Od čias skromných začiatkov v Iowe zaznamenala spomínaná metóda profilovania osobnosti obrovský úspech a dnes ju využívajú firmy a korporácie po celom svete.

 

Všetko sa to začalo otázkou. Jednoduchou, konkrétnou. Môže farmár predať viac zrna, ak sa bude na svoju farmu iba pozerať?

 

Vyrastal som v Iowe a v detstve som bol svedkom toho, ako môj otec aktívne využíva princípy knihy Williama Moultona Marstona Emócie normálnych ľudí. Vytváral profily kupujúcich a podľa Marstonovej knihy radil farmárom, ako lepšie porozumieť sebe i zákazníkom. Dodnes si spomínam na začiatky, ked sme za krivým stolom z borovicového dreva jedávali bravčovú sviečkovú s pečenou kukuricou a otec si prechádzal zistenia. „Dokonalé príjazdové cesty a upravené lesy? Určite modrá. Nový dobytok aj budovy? To je červená.“

 

Hoci sme mali veľmi blízky vzťah, naše povahy hádam ani nemohli byť odlišnejšie. Otec bol pravý podnikatel, červeno-žltý v každom zmysle. Lákalo ho budovanie poradenských firiem a agentúr, ktoré by pomáhali obchodníkom. Ja som zase túžil po vyššom vzdelaní. 

Recenzie

Zatvoriť
Hans Rosling - Moc faktov

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Obklopený idiotmi (Thomas Erikson)