Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Fikcia a literatúra faktu Literatúra faktu Management, marketing, ekonomika

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

od Keller, K. z vydavateľstva Pearson Education Limited 2007

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

od Keller, K. z vydavateľstva Pearson Education Limited 2007

Autor: Keller, K.
Vydavateľstvo: Pearson Education Limited
Rok vydania: 2007
EAN: 9780132336222
Počet strán: 720
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 64,30 €
-11%
Naša cena 57,23 €
Kúpou tohto produktu získate 3,28 bodov
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Recenzie

Zatvoriť
Útek na vidiek
Limitovaná edícia Konečne normálna vražda

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (Keller, K.)