Category management
od Marie Hesková z vydavateľstva Profess Consulting s.r.o. 2006
Category management
od Marie Hesková z vydavateľstva Profess Consulting s.r.o. 2006
Autor: | Marie Hesková |
Vydavateľstvo: | Profess Consulting s.r.o. |
Rok vydania: | 2006 |
EAN: | 9788072590490 |
Počet strán: | 184 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, matná |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 155x235x20 mm |
ISBN: | 978-80-7259-049-0 |
Viac o knihe Category management (Marie Hesková)
Rastúce konkurenčné prostredie, globalizačný trendy, nasýtenosť trhov a zmeny nákupného správania vedú spoločnosti k zdokonaľovaniu foriem podnikového podnikového riadenia a hľadanie nových efektívnych foriem spolupráce. Niektoré možnosti, ako sa s týmito trendmi vyrovnať a čeliť im, boli už v stratégiách firiem využité. Preto sú vyhľadávané nové prístupy a aplikované efektívne komplexné metódy, ktoré sú schopné reagovať na meniace sa požiadavky a nastupujúcej trendy.
Jedna z oblastí zdokonaľovanie firemných postupov je v oblasti logistického reťazca produktu od výrobcu k zákazníkovi, kde sa uplatňujú progresívne metódy vedúce k optimalizácii jednotlivých prvkov tohto procesu - v retailových je to predovšetkým Category Management, ktorým sa táto publikácia Márie Heskové zaoberá.
Súčasťou publikácie sú aj prípadové štúdie z českého prostredia, na ktorých sú ukázané praktické postupy a problémy.