Základy manažmentu, 2. vydanie
od Mikuláš Sedlák z vydavateľstva IURA EDITION spol. s r.o. 2012
Základy manažmentu, 2. vydanie
od Mikuláš Sedlák z vydavateľstva IURA EDITION spol. s r.o. 2012
Autor: | Mikuláš Sedlák |
Vydavateľstvo: | IURA EDITION spol. s r.o. |
Rok vydania: | 2012 |
EAN: | 9788080784553 |
Počet strán: | 330 |
Typ tovaru: | Pevná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 150x215 mm |
Škola: | Vysoké školy |
Žáner: | Riadenie, plánovanie, výroba |
Viac o knihe Základy manažmentu, 2. vydanie (Mikuláš Sedlák)
Akcia trvá do vypredania zásob vydavateľstva!!!
Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri.