Nácvičné úlohy z matematiky pre 2. ročník základných škôl
od E. Dienerová z vydavateľstva Slovenské pedagogické nakladateľstvo 2018
Nácvičné úlohy z matematiky pre 2. ročník základných škôl
od E. Dienerová z vydavateľstva Slovenské pedagogické nakladateľstvo 2018
Autor: | E. Dienerová |
Vydavateľstvo: | Slovenské pedagogické nakladateľstvo |
Rok vydania: | 2018 |
Rok poslednej dotlače: | 2021 |
EAN: | 9788010040117 |
ISBN: | 978-80-10-04011-7 |
Počet strán: | 64 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 145x205 mm |
Ročník: | 2. ročník |
Predmet: | Matematika |
Škola: | Základné školy |
Žáner: | Učebnice, monografie, slovníky |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Nácvičné úlohy z matematiky pre 2. ročník základných škôl (E. Dienerová)
Nácvičné úlohy sú zamerané na dôkladné precvičenie prebratého učiva, na aplikáciu matematických poznatkov v praxi a na zautomatizovanie počtových úkonov. Publikácia je vhodným doplnkom pracovného zošita Počítajme hravo 2. Cieľom učebnice je pomôcť žiakom upevniť základné matematické zručnosti prostredníctvom systematického precvičovania a riešenia rôznorodých úloh. Úlohy sú koncipované tak, aby rozvíjali logické myslenie, priestorovú predstavivosť a schopnosť riešiť problémy. Dôraz sa kladie aj na praktické využitie matematiky v bežnom živote, čím sa podporuje aktívne učenie a hlbšie pochopenie matematiky. Učebnica zároveň umožňuje individuálne tempo učenia a poskytuje priestor na diferenciáciu podľa potrieb žiakov.
Obsah učebnice:
-
Čísla a počtové operácie:
- Čísla do 100
- Sčítanie a odčítanie v obore do 100
- Násobenie a delenie (násobky 2, 3, 4, 5, 10)
- Riešenie slovných úloh
-
Geometria:
- Základné geometrické tvary a telesá
- Meranie dĺžky
- Orientácia v priestore
-
Práca s údajmi:
- Čítanie a zapisovanie čísel
- Tabuľky a jednoduché grafy
-
Aplikácia matematiky v praxi:
- Použitie matematiky v každodenných situáciách
- Finančná gramotnosť (základy počítania s peniazmi)
Učebnica obsahuje rôzne typy úloh, hádanky, logické cvičenia a praktické príklady, ktoré podporujú aktívne učenie a zlepšujú porozumenie matematiky.