Marketing služieb
od Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková z vydavateľstva EPOS - Ing. Miroslav Mračko 2006
Marketing služieb
od Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková z vydavateľstva EPOS - Ing. Miroslav Mračko 2006
Autor: | Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková |
Vydavateľstvo: | EPOS - Ing. Miroslav Mračko |
Rok vydania: | 2006 |
Počet strán: | 304 |
Typ tovaru: | Pevná väzba |
Viac o knihe Marketing služieb (Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková)
V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj v teórii a praxi poskytovania služieb.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.