Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition dot 2011

2,75 € 2,26 €
Zľava: 18%

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

od Janka Táborecká-Petrovičová z vydavateľstva Iura Edition dot 2011

Autor: Janka Táborecká-Petrovičová
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2011
EAN: 9788080783983
Počet strán: 108
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: český
Rozmery: 170x240 mm
Žáner: Katalóg
ISBN: 978-80-8078-398-3
Dostupnosť: na sklade
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 28.1.2021
Bežná cena 2,75 €
Zľava: 18%
Naša cena 2,26 €

Viac o knihe Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie (Janka Táborecká-Petrovičová)

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Recenzie

Zatvoriť
Druhá šanca na lásku
Celkom (ne)obyčajné veci izolovanej doby

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie (Janka Táborecká-Petrovičová)