Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Médiá, žurnalistika, komunikácia

Masová média

od Jan Jirák; Barbara Köpplová z vydavateľstva PORTÁL, s.r.o. dot 2009

Masová média

od Jan Jirák; Barbara Köpplová z vydavateľstva PORTÁL, s.r.o. dot 2009

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová
Vydavateľstvo: PORTÁL, s.r.o.
Rok vydania: 2009
EAN: 9788073674663
Počet strán: 416
Typ tovaru: Pevná väzba bez prebalu, lesklá
Jazyk: český
Rozmery: 170x240x27 mm
Žáner: Obchod, reklama, marketing
ISBN: 978-80-7367-466-3
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 26,27 €
Zľava: 25%
Naša cena 19,64 €

Viac o knihe Masová média (Jan Jirák; Barbara Köpplová)

Autori sa značnou teoretickú i praktickú skúseností v oblasti fungovania médií v Českej republike ponúkajú podrobné uvedenie do štúdia médií z hľadiska sociálněvědní disciplíny mediálne štúdiá. Ich ústredným záujmom je mediálna komunikácia ako všeobecný pojem, ktorý zahŕňa inštitucionalizovanú symbolickú interakciu a zložky, ktoré sa na nej podieľajú, teda médiá, publikum, spoločenský kontext. Ide o pohľad, ktorý berie do úvahy históriu i súčasnosť mediálne scény i mediálnych štúdií u nás. Výklad je doplnený radom príkladov z Českej republiky i zo zahraničia. Kniha je určená predovšetkým študentom sociálnych vied, odborníkom v týchto oblastiach, pracovníkom médií, marketingu a reklamy, pedagógom, sociálnym psychológom.

Súbory na stiahnutie

Ukážka z knihy

Recenzie

Zatvoriť
Juraj Červenák - Les prízrakov

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Masová média (Jan Jirák; Barbara Köpplová)