Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Pedagogika, didaktika

Zakázané ovocie najviac chutí

od Kveta Slyšková z vydavateľstva Pedagogické vydavatelstvo DIDAKTIS,s.r.o dot 2004

7,47 € 5,67 €
Zľava: 24%

Zakázané ovocie najviac chutí

od Kveta Slyšková z vydavateľstva Pedagogické vydavatelstvo DIDAKTIS,s.r.o dot 2004

Autor: Kveta Slyšková
Vydavateľstvo: Pedagogické vydavatelstvo DIDAKTIS,s.r.o
Rok vydania: 2004
EAN: 9788089160198
Počet strán: 70
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 165x240x4 mm
Žáner: Jaz.a vzdel.liter
Formát: A5
Tovar expedujeme do 3 pracovných dní
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne expedujeme vo štvrtok 26.9.2019
Bežná cena 7,47 €
Zľava: 24%
Naša cena 5,67 €

Viac o knihe Zakázané ovocie najviac chutí (Kveta Slyšková)

Kniha autentických príbehov najmä zo školského prostredia, ktoré podáva učiteľka s dlhoročnou praxou na základe vlastných skúseností, prichádza na pomoc učiteľom etickej či občianskej výchovy. Príbehy sú podané tak, ako ich sama autorka so svojimi žiakmi prežila a v rôznych situáciách pomáhala nachádzať správne postoje, riešiť problémy v škole aj mimo nej.

Kniha ukazuje, ako môže učiteľ pozitívne ovplyvniť osobnostný rozvoj žiaka – vnímavým, empatickým prístupom, pochopením aj konkrétnou pomocou. Pomáha pochopiť postoje a názory mladých a naopak, pomáha žiakom vcítiť sa do pocitov a postojov učiteľa. Dôsledkom budovania vzťahu medzi učiteľom a žiakom na vzájomnom porozumení a dôvere je lepšie prijímanie školských poznatkov i to, že učiteľ sa stáva prirodzenou autoritou vo výchove k etickým hodnotám.

Príbehy sú zoradené podľa tém učebných osnov 5. – 9. ročníka. Vhodnosť ich využitia na hodinách etiky autorka overila v praxi. Z jej skúseností vyplýva, že žiaci na príbehy aktívne reagujú predovšetkým preto, že sú im blízke – zaoberajú sa ich problémami, sú v nich vyjadrené ich túžby.

Za každým príbehom sú zaradené otázky a citáty na zamyslenie pre žiakov, napríklad ako by sa zachovali v danej situácii, či je správne riešiť situáciu opísaným spôsobom, na koho by sa obrátili v prípade podobného problému; otázky sú podnetmi na dialóg o ich názoroch a postojoch.

Recenzie

Zatvoriť
Učebnice
Hans Rosling - Moc faktov

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Zakázané ovocie najviac chutí (Kveta Slyšková)