Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing vo vydavateľstve

od Jacek Wlodarczyk z vydavateľstva PhDr. Robert Farbula SOFA dot 2002

Marketing vo vydavateľstve

od Jacek Wlodarczyk z vydavateľstva PhDr. Robert Farbula SOFA dot 2002

Autor: Jacek Wlodarczyk
Vydavateľstvo: PhDr. Robert Farbula SOFA
Rok vydania: 2002
EAN: 9788089033140
Počet strán: 150
Typ tovaru: Pevná väzba s prebalom, matná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 135x26x19 mm
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 2,90 €
Zľava: 23%
Naša cena 2,24 €

Viac o knihe Marketing vo vydavateľstve (Jacek Wlodarczyk)

BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku.Z obsahu knihy:Prvky marketingu • Výrobok • Obal • Cena • Distribúcia • Propagácia • Pracovníci vydavateľstva - najdôležitejší nástroj marketingu • Náklad a zisk • Nakladanie s časomJacek Włodarczyk je od roku 1989 tesne spätý s knižným trhom. Skúsenosti získal vo Vydavateľstve vedeckej literatúry pri Poľskej teologickej spoločnosti v Krakove a vo Vydavateľstve Znak. V roku 1933 založil v Poľsku poradenskú spoločnosť pre vydavateľov s názvom BOOK MARKETING RESEARCH (BMR). Jej hlavným cieľom je poskytovať vydavateľstvám vyčerpávajúce poradenské služby, najmä v oblasti manažmentu, organizácii výroby, predaja a v oblasti prieskumu trhu. V roku 2000 BMR vytvorila v Poľsku a vo východnej Európe prvú internetovú stránku pre vydavateľov – „Wasz Wirtualny Wydavca“ (Váš virtuálny vydavateľ), ktorá je určená a vytvorená špeciálne pre vydavateľov, distributérov, literárnych agentov, organizátorov knižných veľtrhov.

Recenzie

Zatvoriť

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing vo vydavateľstve (Jacek Wlodarczyk)