Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Veľké upratovanie skladov Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing podle cílových skupin (1. akosť)

od Florian Allgayer, Jochen Kalka z vydavateľstva BIZBOOKS dot 2008 CS jazyk

Marketing podle cílových skupin (1. akosť)

od Florian Allgayer, Jochen Kalka z vydavateľstva BIZBOOKS dot 2008 CS jazyk

Autor: Florian Allgayer, Jochen Kalka
Vydavateľstvo: BIZBOOKS
Rok vydania: 2008
EAN: 9788025116173
Počet strán: 392
Typ tovaru: viazaná s laminovaným poťahom
Druh tovaru: Kniha
Jazyk: český
Rozmery: 167 x 225 mm
Podtitul: Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme v Evropě
Žáner: marketing a predaj
Poškodenie: poškodený obal
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 18,63 €
-40%
Naša cena 11,18 €
Marketing podle cílových skupin (1. akosť) (Florian Allgayer, Jochen Kalka)

Dôvod zľavy: poškodený a ošúchaný obal, narazený roh.

(šípka môže zobrazovať poškodenie)

Produkt bol vystavený na našej predajni a má drobné poškodenie (prípadne výrobnú chybu), ktoré môžete vidieť na obrázku. Produkt je nový, nepoužívaný.

Dôvod cenového zvýhodnenia: poškodený a ošúchaný obal, narazený roh.

Poškodenie sa môže líšiť od ukážky (v prípade, ak máme viac kusov skladom). 

Viac o knihe Marketing podle cílových skupin (1. akosť) (Florian Allgayer, Jochen Kalka)

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli zblízka. A co zákazníci prozrazují, to si přečtěte sami...

Recenzie

Zatvoriť
Lilin sľub od Liliy Ebert a Dov Forman
Priateľstvo od Silvia Avallone

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing podle cílových skupin (1. akosť) (Florian Allgayer, Jochen Kalka)