Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Rodina, zdravie a medicína Klasická medicína

Komunikácia v ošetrovateľstve (4. upravené a doplnené vydanie)

od Jarmila Kristová z vydavateľstva Osveta dot 2021 SK jazyk

9,- € 6,75 €
Zľava: 25%

Komunikácia v ošetrovateľstve (4. upravené a doplnené vydanie)

od Jarmila Kristová z vydavateľstva Osveta dot 2021 SK jazyk

Autor: Jarmila Kristová
Vydavateľstvo: Osveta
Rok vydania: 2021
EAN: 9788080634971
Počet strán: 220
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Rozmery: 145x205 mm
Žáner: Ošetrovateľstvo
Tovar posielame do 7 dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 4.8.2021
Bežná cena 9,- €
Zľava: 25%
Naša cena 6,75 €

Viac o knihe Komunikácia v ošetrovateľstve (4. upravené a doplnené vydanie) (Jarmila Kristová)

Kvalita poskytovania ošetrovateľskej starostlivosti je podmienená nielen materiálnou a technickou vybavenosťou, ale aj profesionálnym prístupom sestry k pacientovi. Tento prístup predpokladá účinný interaktívny proces, ktorého súčasťou je zainteresovaný vzťah determinovaný prvkami terapeutickej komunikácie. Pacient spravidla nemáproblémy s komunikáciou (okrem skupiny pacientov, ktorí z najrôznejších príčin nemôžu alebo nevedia komunikovať), pretože jeho komunikačný štýl sa zásadne nelíši od toho, ktorý si osvojil a používal pred chorobou.Rola komunikátorky v povolaní sestry je významná a zasahuje do všetkých oblastí jej aktivít. Má široké uplatnenie a bez nej nemôže sestra realizovať ďalšie roly a ani ošetrovateľský proces. Prostredníctvom komunikácie získava informácie od pacienta, informuje ho, ovplyvňuje, presviedča, motivuje, povzbudzuje, edukuje, vysvetľuje, odporúča, hodnotí a získava pre spoluprácu. V neposlednom rade jej komunikácia umožňuje nadviazať s pacientom kontakt, lepšie ho vnímať, pozorovať, ale predovšetkým ho chápať.V štvrtom vydaní vysokoškolskej učebnice autorka upravila, prepracovala a doplnila niektoré textové pasáže v pôvodnom formáte a doplnila nové kapitoly, ktoré odrážajú potrebu aktuálneho spoločenského diania. Jednotlivé kapitoly sú spracované z globálneho aspektu s následnou implementáciou informácií na podmienky ošetrovateľského prostredia. Vysokoškolská učebnica má pomôcť študentom vysokoškolskéhoa ďalšieho vzdelávania v študijnom programe ošetrovateľstvo a odborníkom v ošetrovateľstve, ako aj študentom v študijných programoch pôrodná asistencia a zdravotnícke vedy a odborníkom zo zdravotníckej praxe pochopiť proces sociálnej a profesionálnej komunikácie, uvedomiť si, zhodnotiť a aktívne a adekvátne rozvíjať vlastnýspôsob vyjadrovania a komunikovania a následne uplatňovať komunikačné zručnosti v interakcii s pacientom. Profesionálna komunikácia je nástrojom pacientsky orientovanej zdravotnej a ošetrovateľskej starostlivosti.

Recenzie

Zatvoriť
Hamnet od Maggie OFarrellová
Pexeso krásy Bratislavy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Komunikácia v ošetrovateľstve (4. upravené a doplnené vydanie) (Jarmila Kristová)