Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Manažment

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

od Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová z vydavateľstva Belianum dot 2020

17,20 € 13,84 €
Zľava: 20%

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

od Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová z vydavateľstva Belianum dot 2020

Autor: Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová
Vydavateľstvo: Belianum
Rok vydania: 2020
EAN: 9788055717104
Počet strán: 178
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: SK Slovenský jazyk
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 20.1.2021
Bežná cena 17,20 €
Zľava: 20%
Naša cena 13,84 €

Viac o knihe Manažment cieľových miest cestovného ruchu (Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová)

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu. Cieľom publikácie je sprostredkovať základné informácie o manažmente cieľových miest cestovného ruchu s aplikáciou na slovenské a zahraničné podmienky. Obsah publikácie tvoria tri časti. Prvá časť je zameraná na osobitosti manažmentu cieľového miesta cestovného ruchu. Druhá časť je venovaná manažérskej organizácii a jej úlohám v manažmente cieľového miesta. Tretia časť poukazuje na uplatňovanie manažmentu cieľových miest na Slovensku a v zahraničí, venuje sa trendom v manažmente cieľových miest cestovného ruchu a jeho budúcnosti. Publikácia je určená najmä študentom študijného programu Cestovný ruch, ako aj zamestnancom manažérskych organizácií. Zvládnutie problematiky predpokladá základné vedomosti z manažmentu a marketingu podnikov.

Recenzie

Zatvoriť
Krásna pani 2021
Druhá šanca na lásku

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Manažment cieľových miest cestovného ruchu (Tomáš Gajdošík, Ľubica Šebová)