Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

od Ľubomíra Strážovská z vydavateľstva Sprint 2 dot 2019

19,49 € 18,37 €
Zľava: 6%

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

od Ľubomíra Strážovská z vydavateľstva Sprint 2 dot 2019

Autor: Ľubomíra Strážovská
Vydavateľstvo: Sprint 2
Rok vydania: 2019
EAN: 9788089710430
Počet strán: 156
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Žáner: Reklama, marketing, obchod
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v pondelok 25.1.2021
Bežná cena 19,49 €
Zľava: 6%
Naša cena 18,37 €

Viac o knihe Marketing malého, stredného a rodinného podnikania (Ľubomíra Strážovská)

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov.Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989.V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie.Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom.Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby.V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.

Recenzie

Zatvoriť
Dominik Dán - V tieni
Dominik Dán - V tieni

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania (Ľubomíra Strážovská)