Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Stavebníctvo a architektúra

Hodnotenie prístupnosti architektonického prostredia vysokých škôl na Slovensku

od Zuzana Čerešňová, Lea Rollová, Danica Končeková z vydavateľstva Vydavaťeľstvo STU dot 2018

16,83 € 13,32 €
Zľava: 21%

Hodnotenie prístupnosti architektonického prostredia vysokých škôl na Slovensku

od Zuzana Čerešňová, Lea Rollová, Danica Končeková z vydavateľstva Vydavaťeľstvo STU dot 2018

Autor: Zuzana Čerešňová, Lea Rollová, Danica Končeková
Vydavateľstvo: Vydavaťeľstvo STU
Rok vydania: 2018
EAN: 9788022748032
Počet strán: 101
Typ tovaru: brožovaná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 175x249 mm
Žáner: Skriptá STU v Bratislave
Tovar expedujeme do 3 pracovných dní
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne expedujeme v piatok 18.10.2019
Bežná cena 16,83 €
Zľava: 21%
Naša cena 13,32 €

Viac o knihe Hodnotenie prístupnosti architektonického prostredia vysokých škôl na Slovensku (Zuzana Čerešňová, Lea Rollová, Danica Končeková)

Vysokoškolská učebnica poskytuje prehľad vývoja a analýzu súčasného stavu prístupnosti vysokoškolského prostredia na Slovensku. Ťažiskovú časť publikácie tvorí opis hodnotenia univerzálnej prístupnosti vysokoškolského prostredia a výsledky hodnotenia realizovaného prieskumu prístupnosti vybraných verejných vysokých škôl na Slovensku, ktorý sa uskutočnil v spolupráci so študentmi Fakulty architektúry STU v Bratislave.

Publikácia je prvý výstup medzinárodného výskumného projektu „UNIALL: Accessibility of Higher Education for Students with Special Needs“, realizovaného v rámci programu Erasmus+, Kľúčová akcia 2: Strategické partnerstvá v oblasti vysokoškolského vzdelávania.

Vysokoškolská učebnica poskytuje dôležité informácie pracovníkom v oblasti vysokoškolského vzdelávania, univerzitným a fakultným koordinátorom pre študentov so špecifickými potrebami, projektantom a taktiež samotným študentom so špecifickými potrebami, ktorí by mali byť začlenení do všetkých rozhodovacích a monitorovacích procesov, ktoré súvisia s ich vzdelávaním na základe ľudsko-právnych dokumentov.

Recenzie

Zatvoriť
Učebnice

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Hodnotenie prístupnosti architektonického prostredia vysokých škôl na Slovensku (Zuzana Čerešňová, Lea Rollová, Danica Končeková)