Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Bankový marketing

od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. dot máj, 2018

Bankový marketing

od Peter Štarchoň z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. dot máj, 2018

Autor: Peter Štarchoň
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: máj, 2018
EAN: 9788075529480
Počet strán: 120
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 150,0x215,0x10,0 mm
ISBN: 978-80-7552-948-0
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 9,90 €
Zľava: 17%
Naša cena 8,18 €

Viac o knihe Bankový marketing (Peter Štarchoň)

Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.

Recenzie

Zatvoriť

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Bankový marketing (Peter Štarchoň)