Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing podnikov cestovného ruchu

od Marian Gúčik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. dot 2018

14,90 € 12,51 €
Zľava: 16%

Marketing podnikov cestovného ruchu

od Marian Gúčik z vydavateľstva Wolters Kluwer SR s. r. o. dot 2018

Autor: Marian Gúčik
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer SR s. r. o.
Rok vydania: 2018
EAN: 9788081688126
Počet strán: 248
Typ tovaru: Brožovaná bez prebalu, lesklá
Jazyk: slovenský
Rozmery: 0,0x0,0x0,0 mm
Edícia: Ekonómia
ISBN: 978-80-8168-812-6
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 28.1.2021
Bežná cena 14,90 €
Zľava: 16%
Naša cena 12,51 €

Viac o knihe Marketing podnikov cestovného ruchu (Marian Gúčik)

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služiebcestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.

Recenzie

Zatvoriť
Karin Lednická - Šikmý kostel 2
Krásna pani 2021

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing podnikov cestovného ruchu (Marian Gúčik)