Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Prihlásiť sa
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

15,- € 11,21 €
Zľava: 25%

Ako vytvoriť z malej firmy veľkú

Autor: Peter Vanka
Vydavateľstvo: ALERT s.r.o.
Rok vydania: 2017
EAN: 9788089853007
Počet strán: 227
Typ tovaru: Pevná väzba s prebalom
Jazyk: slovenský
Rozmery: 154x215 mm
Žáner: Obchod, podnikanie
Dostupnosť: na sklade
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne expedujeme vo štvrtok 25.4.2019
Bežná cena 15,- €
Zľava: 25%
Naša cena 11,21 €

Viac o knihe Ako vytvoriť z malej firmy veľkú (Peter Vanka)

V tejto knihe nenájdete žiadne teoretické informácie ani abstraktné poučky, ale iba praktické nástroje overené skutočným životom. Sú zbierkou skúseností slovenského podnikateľa, ktorý v našich podmienkach dokázal vybudovať expandujúcu firmu, ktorá je úspešná nielen na Slovensku, ale aj v Maďarsku, Rumunsku, Veľkej Británii a USA. V knihe Petra Vanku nájdete funkčné, praxou overené nástroje, ktoré môže ktorýkoľvek majiteľ alebo manažér použiť na to, aby jeho firma rástla a darilo sa jej. Okrem iného sa dozviete:- Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla byť vaša firma úspešná.- Ako správne delegovať prácu, písať smernice a presadiť, aby sa vaše príkazy plnili až do konca.- Ako správne vybrať riaditeľa, ktorý vám uvoľní ruky, drží vám chrbát, má výsledky a presadzuje vaše myšlienky.- Ako nájsť a vybrať toho správneho človeka pre expanziu do zahraničia, ako riadiť pobočky a dcérske firmy.- Ako správne použiť financie firmy, ako predísť zbytočnému plytvaniu a ako zvýšiť svoj príjem.- Ako zostaviť ten správny inzerát, ktorý k vám do firmy pritiahne hviezdnych pracovníkov, ako ich zaškoliť, viesť a hodnotiť.- Ako uviesť na trh nový výrobok tak, aby sa uchytil a nevyžadoval sústavné dotácie.- Ako riadiť obchodníkov a ako ich správne motivovať k vyšším výsledkom.- Ako uviesť na trh nový výrobok úspešne, a to aj v prípade, že ho zákazníci nepoznajú a má vyššiu cenu.- Ako investovať zarobené peniaze tak, aby firme priniesli rozvoj, ako spolupracovať s bankami a ako vytvoriť zisk.- Aké kritériá použiť pri výbere partnerov a dodávateľov, aby ste stále ponúkali výrobok, o ktorý je živý záujem.- Ako si pri práci podnikateľa uchrániť zdravie, brániť sa stresu a žiť šťastný osobný život.

Recenzie

Zatvoriť
Diár zdarma - preskoly.sk

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Ako vytvoriť z malej firmy veľkú (Peter Vanka)