Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing

od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot 2017

19,90 € 16,72 €
Zľava: 16%

Marketing

od Jaroslav Kita z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot 2017

Autor: Jaroslav Kita
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: 2017
Rok poslednej dotlače: apríl, 2019
EAN: 9788081685507
Počet strán: 424
Typ tovaru: Viazané knihy
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170x240 mm
Edícia: Ekonómia
Žáner: Reklama, marketing, obchod
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 20.1.2021
Bežná cena 19,90 €
Zľava: 16%
Naša cena 16,72 €

Viac o knihe Marketing (Jaroslav Kita)

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 184,9 kB pdf 01.02.2017
5,0 z 5 (1x)

Recenzie

Zatvoriť
Róbert P. 16. december 2019
Kapitán Bombarďák 6
Peter Adamecký - Igor

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing (Jaroslav Kita)