Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Spoločenské a humanitné vedy Právo, politológia, sociológia Právo Právo IT

Internetový obchod, 2. aktualizované vydanie

od Katarína Bystrická; Jozef Jesenič; Martin Tužinský z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot november, 2016

Internetový obchod, 2. aktualizované vydanie

od Katarína Bystrická; Jozef Jesenič; Martin Tužinský z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot november, 2016

Autor: Katarína Bystrická; Jozef Jesenič; Martin Tužinský
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: november, 2016
EAN: 9788081684951
Počet strán: 288
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Žáner: Účtovníctvo
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 19,80 €
Zľava: 16%
Naša cena 16,64 €

Viac o knihe Internetový obchod, 2. aktualizované vydanie (Katarína Bystrická; Jozef Jesenič; Martin Tužinský)

Druhé, aktualizované vydanie publikácie „Internetový obchod“ nadväzuje na mimoriadne úspešné vydanie z roku 2013. Do dnešného dňa sa na slovenskom knižnom trhu neobjavila kniha, ktorá by tak detailne a komplexne riešila otázky internetového podnikania z hľadiska právneho, účtovného a daňového, ako sa to podarilo kolektívu autorov tejto publikácie.Čitateľovi sa dostáva do rúk praktická príručka, v ktorej nájde logickým a zrozumiteľným spôsobom vysvetlenú základnú právnu úpravu internetového obchodu so zameraním na povinnosti prevádzkovateľov internetových obchodov, ako aj cenné informácie o povinnom zabezpečení ochrany osobných údajov zákazníkov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.Rozsiahla časť publikácie je venovaná internetovému obchodu z účtovného a daňového hľadiska, v ktorej si čitateľ na konkrétnych príkladoch nájde odpovede týkajúce sa účtovania domén, webových stránok, reklamných kampaní prostredníctvom Google AdWords a Google AdSense, licenčných poplatkov, platobných brán, platobného systému PayPal a virtuálnej meny Bitcoin. Autori nezabudli ani na problematiku osobitnej úpravy MOSS.Publikáciu ocenia predovšetkým čitatelia z radov odbornej verejnosti, ktorí disponujú základnými znalosťami daňovej a účtovnej problematiky, ale aj všetci prevádzkovatelia internetových obchodov.

Recenzie

Zatvoriť
Druhá šanca na lásku
Peter Adamecký - Igor

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Internetový obchod, 2. aktualizované vydanie (Katarína Bystrická; Jozef Jesenič; Martin Tužinský)