Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Prihlásiť sa
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Psychológia, komunikácia

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

od Carnegie Dale z vydavateľstva Ikar, a.s. dot 2016

  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
  • Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)
10,90 € 7,75 €
Zľava: 29%

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

od Carnegie Dale z vydavateľstva Ikar, a.s. dot 2016

Autor: Carnegie Dale
Vydavateľstvo: Ikar, a.s.
Rok vydania: 2016
EAN: 9788055149134
Počet strán: 256
Typ tovaru: Viazané knihy
Rozmery: 125x200x16 mm
Žáner: Svetová súčasná
ISBN: 978-80-551-4913-4
Vydanie: 1
Tovar expedujeme do 3 pracovných dní
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne expedujeme v pondelok 29.4.2019
Bežná cena 10,90 €
Zľava: 29%
Naša cena 7,75 €

Viac o knihe Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)

Šesť spôsobov, ako sa stať obľúbeným.

Deväť spôsobov, ako bez odporu zmeniť ľudí bez toho, aby sme ich urazili.

Dvanásť spôsobov, ako si získať ľudí na svoju stranu. 

 

Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg, ako si nenarobiť nepriateľov a získať si druhých na spoluprácu.

 

POMOCOU TEJTO KNIHY DOSIAHNETE ZLEPŠENIE V ÔSMICH SMEROCH:

  • Vybŕdnete z bežných rutinných postupov, napadnú vám zaujímavé myšlienky, získate nové predstavy  a ambície.
  • Ľahko a rýchlo získate nových priateľov.
  • Vaša popularita vzrastie.
  • Dokážete získať iných na svoju stranu.
  • Vzrastie váš vplyv i schopnosť dotiahnuť veci do konca.
  • Poradíte si pri riešení sťažností, naučíte sa vyhýbať sa konfliktom, vaša komunikácia s druhými bude bez ťažkostí a stane sa príjemnou.
  • Naučíte sa ľahko hovoriť a stane sa z vás zábavný spoločník.
  • Dokážete viac nadchnúť svojich spolupracovníkov. Všetky uvedené zlepšenia dosiahlo pomocou tejto knihy viac ako pätnásť miliónov čitateľov v tridsiatich krajinách sveta. 

Všetky uvedené zlepšenia dosiahlo pomocou tejto knihy viac ako pätnásť miliónov čitateľov v tridsiatich krajinách sveta.


Ukážka z knihy:


Ako kritizovať, aby ste sa nestali neobľúbenými


Charles Schwab sa raz v čase obeda prechádzal po hale oceliarne a stretol niekoľkých zamestnancov s cigaretami. A pritom priamo nad ich hlavami visel nápis: Nefajčite! Poukázal snáď na výstražný nápis s poznámkou, že asi nevedia čítať? Kdeže, to nebol Schwabov štýl. Naopak, pristúpil k fajčiarom, každému z nich podal cigaru a povedal:

     „Ocenil by som, chlapci, keby ste si tieto cigary vyfajčili vonku.“ Previnilci dobre vedeli, že porušili pravidlá a obdivovali Schwaba, že na to vôbec nič nepovedal a že im, naopak, dal malý darček, čím v nich utvrdil pocit, že sú pre neho dôležití. Mohli by ste azda takéhoto človeka nemilovať?

     John Wanamaker použil rovnakú techniku pri svojej každodennej prechádzke po svojom obchodnom dome. Raz zbadal zákazníčku čakajúcu pri pulte. Nikto jej nevenoval najmenšiu pozornosť. Čo robili predavači? Stáli v hlúčiku opodiaľ a bavili sa. Wanamaker nepovedal ani slovo, vkĺzol za pult, sám zákazníčku obslúžil a potom nákup podal predavačom, aby ho zabalili. Nato zasa odišiel.

     Verejných činiteľov často kritizujú za to, že sú pre obyčajných voličov neprístupní. Sú to veľmi zamestnaní ľudia, ale vina často leží na sekretárkach, ktoré s veľkým úsilím chránia svojich preťažených nadriadených pred zástupmi návštevníkov. Carl Langford, ktorý bol dlhé roky starostom v Orlande na Floride, teda tam, kde sa nachádza známy Disney World, často svojich podriadených napomínal, aby k nemu púšťali návštevníkov. Vyhlásil politiku otvorených dverí, lenže verejnosť sa k nemu aj tak nedostala cez jeho administratívu.

     Nakoniec starosta prišiel na riešenie: odstránil dvere svojej pracovne! Jeho podriadení vybavovali odkazy a on robil skutočnú politiku otvorených dverí odo dňa, keď ich vysadil zo zárubní.



5,0 z 5 (1x)

Recenzie

Zatvoriť
katarina fancalska 24. máj 2018
Diár zdarma - preskoly.sk

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí (Carnegie Dale)