Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Audit marketingu a cien

od Michal Oláh – Zoltán Rózsa z vydavateľstva Iura Edition dot 2009

Audit marketingu a cien

od Michal Oláh – Zoltán Rózsa z vydavateľstva Iura Edition dot 2009

Autor: Michal Oláh – Zoltán Rózsa
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2009
EAN: 9788080782733
Počet strán: 85
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: český
Rozmery: 150x210 mm
Žáner: Katalóg
ISBN: 978-80-8078-273-3
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 5,50 €
Zľava: 14%
Naša cena 4,73 €

Viac o knihe Audit marketingu a cien (Michal Oláh – Zoltán Rózsa)

Druhé vydanie

Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy.

Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem.

Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.

Recenzie

Zatvoriť
Balada o hadoch a vtáčatkách - Hry o život 0
Pexeso krásy Bratislavy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Audit marketingu a cien (Michal Oláh – Zoltán Rózsa)