Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

od Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot január, 2016 SK jazyk

16,10 € 13,52 €
Zľava: 16%

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

od Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot január, 2016 SK jazyk

Autor: Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: január, 2016
EAN: 9788074789946
Počet strán: 236
Typ tovaru: Viazané knihy
Jazyk: slovenský
Rozmery: 170x240 mm
Edícia: Ekonómia
Podtitul: Ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu
Žáner: Podnikanie, obchod
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v stredu 22.9.2021
Bežná cena 16,10 €
Zľava: 16%
Naša cena 13,52 €

Viac o knihe Podnikanie a podnikateľské myslenie II. (Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula)

V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.

Recenzie

Zatvoriť
Čo a kedy jesť od Andrej Beloveškin
Čo a kedy jesť od Andrej Beloveškin

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Podnikanie a podnikateľské myslenie II. (Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula)