Podnikanie a podnikateľské myslenie II.
od Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) január, 2016
Podnikanie a podnikateľské myslenie II.
od Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) január, 2016
Autor: | Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula |
Vydavateľstvo: | Wolters Kluwer (Iura Edition) |
Rok vydania: | január, 2016 |
EAN: | 9788074789946 |
Počet strán: | 236 |
Typ tovaru: | Viazané knihy |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 170x240 mm |
Edícia: | Ekonómia |
Podtitul: | Ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu |
Žáner: | Podnikanie, obchod |
Viac o knihe Podnikanie a podnikateľské myslenie II. (Jozef Papula; Monika Hudáková; Zuzana Papulová; Ján Papula)
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.