Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Financie, podnikanie, obchod

Súčasné trendy podnikateľskej etiky

od Anna Remišová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot august, 2015

4,35 € 3,68 €
Zľava: 15%

Súčasné trendy podnikateľskej etiky

od Anna Remišová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot august, 2015

Autor: Anna Remišová
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: august, 2015
EAN: 9788081682131
Počet strán: 260
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Podtitul: Od teórie k praxi
Žáner: Podnikanie, obchod
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes a tovar pravdepodobne odošleme v pondelok 30.11.2020
Bežná cena 4,35 €
Zľava: 15%
Naša cena 3,68 €

Viac o knihe Súčasné trendy podnikateľskej etiky (Anna Remišová)

Podnikateľská etika nadobúda v dnešnom svete oveľa väčší význam, ako tomu bolo v minulosti. Pochopenie jej podstaty či významu dlhodobého rozvoja však stále nie je jednoduché. Problémy často vytvára používanie základných termínov a pojmov, bez pochopenia ktorých nemožno uskutočňovať ucelený a kvalifikovaný etický vzostup a rozmach organizácie. Manažéri v praxi riešia denne veľké množstvo vecných i komunikačných problémov a je pochopiteľné, že nedokážu venovať pozornosť vyjasňovaniu obsahu pojmov a významu výrazov, ktorými disponuje aj prax a teória v ekonomickej sfére vrátane oblasti podnikateľskej etiky. Túto situáciu sťažuje v ekonomickej teórii i praxi obľúbené používanie rôznych alegórií, metafor, epitetónov, jazykových klišé, ale aj modelov či rozmanitých schém, ktoré pôsobia vábivo a „odľahčene“. Ich používanie však často spôsobuje zľahčovanie teoretického problému a zmätok v praktickom riešení. Táto kniha umožní niektoré nejednoznačnosti odstrániť a pochopiť podstatu etického rozvoja organizácie a spôsoby jeho aplikácie do praxe.Objasneniu pojmov nevyhnutných na porozumenie procesu aplikácie podnikateľskej etiky do reálneho života organizácie sa venujeme v prvej časti knihy. Zároveň prinášame vysvetlenie, aký je vzťah medzi týmito pojmami a ktoré z nich sú teoreticky fundamentálne a primárne. Druhá časť knihy sa zameriava na systémové včleňovanie etiky a podnikateľskej etiky do činnosti organizácie, s čím majú organizácie na Slovensku malé skúsenosti. Aj keď sa prvé etické kódexy začali v podnikoch uplatňovať už v 90. rokoch minulého storočia, zavádzanie etiky ako systémovej inovácie stále zaostáva.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 460,1 kB pdf 23.05.2016

Recenzie

Zatvoriť
Krčméry: Radšej znesiem nadávky, ako mať za sebou cintorín
Hnev - Arpád Soltész

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Súčasné trendy podnikateľskej etiky (Anna Remišová)