Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Marketing - výklad pojmov

od Kristína Viestová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot 2014

6,27 € 5,32 €
Zľava: 15%

Marketing - výklad pojmov

od Kristína Viestová z vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition) dot 2014

Autor: Kristína Viestová
Vydavateľstvo: Wolters Kluwer (Iura Edition)
Rok vydania: 2014
EAN: 9788081681363
Počet strán: 184
Typ tovaru: Viazané knihy
Jazyk: slovenský
Rozmery: 148x210 mm
Edícia: Ekonómia
Žáner: ekonómia
Tovar posielame do 3 pracovných dní
Objednajte dnes do 12:30 a tovar pravdepodobne odošleme vo štvrtok 28.1.2021
Bežná cena 6,27 €
Zľava: 15%
Naša cena 5,32 €

Viac o knihe Marketing - výklad pojmov (Kristína Viestová)

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.

Súbory na stiahnutie

Názov Veľkosť Formát Dátum
Ukážka z knihy 27,3 kB pdf 02.04.2015

Recenzie

Zatvoriť
Peter Adamecký - Igor
Pexeso krásy Bratislavy

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Marketing - výklad pojmov (Kristína Viestová)