Základy marketingu I.
od Anna Križanová z vydavateľstva EDIS-vydavateľstvo 2008
Základy marketingu I.
od Anna Križanová z vydavateľstva EDIS-vydavateľstvo 2008
Autor: | Anna Križanová |
Vydavateľstvo: | EDIS-vydavateľstvo |
Rok vydania: | 2008 |
EAN: | 9788080708368 |
Počet strán: | 163 |
Typ tovaru: | Brožovaná väzba |
Jazyk: | slovenský |
Rozmery: | 205x290 mm |
Žáner: | ine |
Viac o knihe Základy marketingu I. (Anna Križanová)
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.