Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?
Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Akademická literatúra Marketing, management, ekonomika, financie

Harvard Business Review on Strategic Sales Management

od Harvard Business School Press z vydavateľstva McGraw-Hill 2007

Harvard Business Review on Strategic Sales Management

od Harvard Business School Press z vydavateľstva McGraw-Hill 2007

Autor: Harvard Business School Press
Vydavateľstvo: McGraw-Hill
Rok vydania: 2007
EAN: 9781422114926
Počet strán: 197
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Naša cena 17,18 €
Strážiť produkt Pridať do zoznamu

Viac o knihe Harvard Business Review on Strategic Sales Management (Harvard Business School Press)

You invest considerable time and money in managing your sales force. And if your company´s like many, you´re finding it increasingly difficult to ensure handsome returns on your investment in sales. This concise volume gives you the insights you need - from the preeminent thinkers whose work has defined the field, to the rising stars who will redefine the way we think about business.

Recenzie

Zatvoriť
Velka kniha uloh pre skolkarov
Kruhy na vode

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Harvard Business Review on Strategic Sales Management (Harvard Business School Press)