Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Fikcia a literatúra faktu Literatúra faktu Management, marketing, ekonomika

The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity)

od Kapferer, J. N. z vydavateľstva Gardners Books Ltd dot 2008

The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity)

od Kapferer, J. N. z vydavateľstva Gardners Books Ltd dot 2008

Autor: Kapferer, J. N.
Vydavateľstvo: Gardners Books Ltd
Rok vydania: 2008
EAN: 9780749450854
Počet strán: 576
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 46,10 €
Zľava: 11%
Naša cena 41,03 €

Recenzie

Zatvoriť
Juraj Červenák - Les prízrakov
Volali ma bitkár - Boris Valábik

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term (New Strategic Brand Management: Creating & Sustaining Brand Equity) (Kapferer, J. N.)