Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Umenie Architektúra

Advertising: New Techniques for Visual Seduction

od Stoklossa, U. - Rempen, T. z vydavateľstva Thames & Hudson Distributiors Ltd. dot 2007

Advertising: New Techniques for Visual Seduction

od Stoklossa, U. - Rempen, T. z vydavateľstva Thames & Hudson Distributiors Ltd. dot 2007

Autor: Stoklossa, U. - Rempen, T.
Vydavateľstvo: Thames & Hudson Distributiors Ltd.
Rok vydania: 2007
EAN: 9780500513408
Počet strán: 274
Typ tovaru: Pevná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 38,80 €
Zľava: 11%
Naša cena 34,53 €
Kúpou tohoto produktu získate 2.17 bodov

Viac o knihe Advertising: New Techniques for Visual Seduction (Stoklossa, U. - Rempen, T.)

If advertising is to grab people´s attention, it must offer something really extraordinary. This unique compendium is packed with examples of eye-catching advertisements that use optical magic in order to hook the viewer, and to make sure that they give the ad that crucial second glance. Brimming with ideas and inspiration, this handbook of visual seduction will be a must-read for anyone working in advertising or involved in the business of communication.

Recenzie

Zatvoriť

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Advertising: New Techniques for Visual Seduction (Stoklossa, U. - Rempen, T.)