Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Umenie Architektúra

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

od Pricken, M. z vydavateľstva Thames & Hudson Distributiors Ltd. dot 2008

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns

od Pricken, M. z vydavateľstva Thames & Hudson Distributiors Ltd. dot 2008

Autor: Pricken, M.
Vydavateľstvo: Thames & Hudson Distributiors Ltd.
Rok vydania: 2008
EAN: 9780500287330
Počet strán: 272
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 36,90 €
Zľava: 27%
Naša cena 26,93 €
Kúpou tohto produktu získate 2,25 bodov

Viac o knihe Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns (Pricken, M.)

What makes an advertisement hard-hitting and memorable? Unravelling the creative processes behind some of the most effective campaigns of recent years, this new edition of Creative Advertising showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media. All brilliantly demonstrate a fascinating range of approaches, including ways of visualizing concepts, the art of illusion and paradox, the use of metaphor and analogy, and the deployment of shock tactics and humour. Entertaining and inspirational, this remains a vital book for all designers, art directors, copywriters and students of advertising in fact, for anyone who makes a living from good ideas and for whom creativity is the key qualification.

Recenzie

Zatvoriť
Učebnice

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns (Pricken, M.)