Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Akademická literatúra Marketing, management, ekonomika, financie

Public Sector Marketing

od Proctor, T. z vydavateľstva Pearson Education Limited dot 2007

Public Sector Marketing

od Proctor, T. z vydavateľstva Pearson Education Limited dot 2007

Autor: Proctor, T.
Vydavateľstvo: Pearson Education Limited
Rok vydania: 2007
EAN: 9780273708094
Počet strán: 225
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 53,50 €
Zľava: 11%
Naša cena 47,62 €
Kúpou tohoto produktu získate 3.69 bodov

Viac o knihe Public Sector Marketing (Proctor, T.)

Public Sector Marketing examines the role of marketing in public organizations, from planning through execution and evaluation. It looks at marketing from the perspective of creating value for different organisational stakeholders. The book examines specific applications for public sector organisations such as local government in the context of leisure, culture and the arts, regeneration, education and social services. The main theme of the book is creating value for stakeholders through a philosophy based on setting a vision, creating and communicating the values and establishing a culture.

Recenzie

Zatvoriť

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Public Sector Marketing (Proctor, T.)