Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Cudzojazyčná literatúra Angličtina Akademická literatúra Marketing, management, ekonomika, financie

Relationship Marketing

od Harwood, T. - Garry, T. - Broderick, A. J. z vydavateľstva McGraw-Hill dot 2008

Relationship Marketing

od Harwood, T. - Garry, T. - Broderick, A. J. z vydavateľstva McGraw-Hill dot 2008

Autor: Harwood, T. - Garry, T. - Broderick, A. J.
Vydavateľstvo: McGraw-Hill
Rok vydania: 2008
EAN: 9780077114220
Počet strán: 264
Typ tovaru: Brožovaná väzba
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 50,70 €
Zľava: 11%
Naša cena 45,12 €
Kúpou tohto produktu získate 2,49 bodov

Viac o knihe Relationship Marketing (Harwood, T. - Garry, T. - Broderick, A. J.)

This book provides a comprehensive introduction to the key theoretical concepts and models of relationship marketing. Drawing on existing literature and current thinking, Relationship Marketing explores the different perspectives on the subject and presents them in relation to a range of practical contexts, including the public sector, arts, professional services and virtual communities as well as the more traditional domains of marketing.

Recenzie

Zatvoriť
Hans Rosling - Moc faktov

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Relationship Marketing (Harwood, T. - Garry, T. - Broderick, A. J.)