Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
02 / 44 633 762
Kategórie
  Knihy beletria Kariéra a motivačná literatúra Reklama, marketing, obchod

Nové pravidlá marketingu & PR

od David Meerman Scott z vydavateľstva Eastone s.r.o. dot 2010 SK jazyk

Nové pravidlá marketingu & PR

od David Meerman Scott z vydavateľstva Eastone s.r.o. dot 2010 SK jazyk

Autor: David Meerman Scott
Vydavateľstvo: Eastone s.r.o.
Rok vydania: 2010
EAN: 9788081091490
Počet strán: 288
Typ tovaru: Pevná väzba s prebalom, matná
Jazyk: slovenský
Rozmery: 155x225 mm
Žáner: Poézia+životný št
Formát: A5
ISBN: 978-80-8109-149-0
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 18,99 €
-29%
Naša cena 13,55 €

Viac o knihe Nové pravidlá marketingu & PR (David Meerman Scott)

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.

Recenzie

Zatvoriť
Obklopený narcistami od Thomas Erikson
Priateľstvo od Silvia Avallone

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Nové pravidlá marketingu & PR (David Meerman Scott)