Jak prodat neviditelné
od Harry Beckwith z vydavateľstva Robert Němec-Pragma nakladat. 2010
Jak prodat neviditelné
od Harry Beckwith z vydavateľstva Robert Němec-Pragma nakladat. 2010
Autor: | Harry Beckwith |
Vydavateľstvo: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
Rok vydania: | 2010 |
EAN: | 9788072057436 |
ISBN: | 978-80-7205-743-6 |
Počet strán: | 208 |
Typ tovaru: | Brožovaná bez prebalu, lesklá |
Jazyk: | český |
Rozmery: | 132x196x26 mm |
Podtitul: | Průvodce moderním marketingem |
Žáner: | Obchod, reklama, marketing |
Vydanie: | 1 |
Viac o knihe Jak prodat neviditelné (Harry Beckwith)
Autor radí, ako predávať služby a analyzuje kľúčové faktory marketingu služieb (prieskum trhu, public relations, prezentačné zručnosti, postavenie firmy aj služby na trhu, reklama a propagácia, tvorba cien, vplyv značky a mena spoločnosti, úspešná komunikácia a zásady udržanie si zákazníkov) . Prináša odpovede okrem iného na tieto otázky: prečo je chyba snažiť sa byť najlepší, ako nikdy nepojmenovat svoju firmu, čo si ľudia myslia, keď hovoria, že poskytujete dobré služby, čo by vám Picasso poradil k tvorbe cien, ako ušetriť pol milióna a aký je najrýchlejší spôsob zvýšenia predajnej sily. Kniha sa zakladá na pětadvacetiletých skúsenostiach odborníkov rôznych profesií a odovzdáva svoje múdrosti prostredníctvom často prekvapivých príkladov.
Súbory na stiahnutie
Názov | Veľkosť | Formát | Dátum |
---|---|---|---|
Ukážka z knihy | 143,4 kB | 27.08.2013 |