Hľadať

 Nákupný košík je prázdny.

Nakúpte za 49,00 € a máte dopravu ZDARMA
Prihlásenie
Zabudli ste heslo?

Ešte nemáte účet? Zaregistrujte sa. Registráciou získate:

  nákup bez nutnosti vypĺňania údajov
  prehľad o stave objednávok
  vernostný program

Registrácia
info@preskoly.sk
Kategórie
  Učebnice, slovníky Vysoké školy Ekonomická literatúra Marketing

Základy marketingu

od Gabriela Bartáková z vydavateľstva Iura Edition dot 2007

Základy marketingu

od Gabriela Bartáková z vydavateľstva Iura Edition dot 2007

Autor: Gabriela Bartáková
Vydavateľstvo: Iura Edition
Rok vydania: 2007
EAN: 9788080781569
Počet strán: 224
Typ tovaru: Pevná väzba
Jazyk: slovenský
Rozmery: 150x210 mm
Žáner: Obchod, reklama, marketing
ISBN: 978-80-8078-156-9
Dostupnosť: Vypredané
Bežná cena 8,64 €
Zľava: 15%
Naša cena 7,33 €

Viac o knihe Základy marketingu (Gabriela Bartáková)

Akcia trvá do vypredania zásob!!!

 

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu.

Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.

Recenzie

Zatvoriť
Asimov - Nadácia a Impérium
Fitness diár 2021

Naposledy prezerané Zrušiť históriu

Základy marketingu (Gabriela Bartáková)